یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

حمل بار هوايي از چين و امارات ( دبي) با بهترين نرخ در كشور

ارائه خدمات حمل بار هوايي ، حمل بار دريايي ، ترخيص كالا از گمرك ، خريد اينترنتي از آمازون و ايي بي

حمل بار هوايي از چين و امارات ( دبي) با بهترين نرخ در كشور

۱۷۱ بازديد

حمل بار هوايي به ايران يكي از اصلي ترين روش هاي واردات كالا براي بازرگانان و واردكنندگان كالا ميباشد.

حمل بار هوايي كه  برخي از افراد به عنوان فريت بار هوايي ميشناسند به علت سرعت و امنيت بالا يكي از اولين گزينه هاي حمل كالا از كليه كشورها به ايران مخصوصا براي واردكنندگان كالا از چين و امارات به ايران ميباشد.

در حال حاظر از كشور چين امكان حمل هوايي به صورت كارگو از شهرهاي شنژن ،گوانجو ،پكن و شانگهاي به صورت مستقيم توسط ايرلاين هاي ايراني نظير ماهان ،ايران اير و به صورت غير مستقيم توسط ساير ايرلاين هاي خارجي نظير قطرايرلاين ،تركيش ايرلاين و عمان ايرلاين  به ايران امكان پذير ميباشد.

و از كشور امارات متحده عربي نيز پروازهاي مستقيم توسط ايرلاين هاي ايراني نظير ماهان ،ايران اير و ساير ايرلاين هاي خارجي از مبدا شهر دبي به ايران خدمات فريت و كارگو بار هوايي ارائه ميگردد.

بنا به تحقيقات صورت گرفته در حال حاظر بيشتر واردكنندگان كالا كه تمايل به حمل هوايي بار دارند ايرلاين هاي ايراني را ترجيح ميدهد يكي از دلايل اين انتخاب معافيت از برخي از هزينه هاي گمركي نظير حقوق وزارت راه در زمان ترخيص كالا از گمرك ميباشد و دليل ديگر ميتواند سرعت تحويل ارسال بار هوايي از چين و يا امارات به ايران باشد كه بين 1 الي 3 روز ميتواند به طول انجامد.

يكي ديگر از عواملي كه بايد قبل از ارسال بار هوايي از چين و يا امارات متحده عربي مد نظر داشته باشيد ابعاد و نوع بسته بندي و نوع بار اعم از دارا بودن باتري ،برند ، مايعات و پودر ميباشد كه توصيه ميگردد اين موارد را با شركت حمل خود به صورت كامل بررسي نماييد.

 

براي حمل بار هوايي از چين و امارات از خدمات چه شركت حمل و نقلي در ايران استفاده كنيد ؟

طبق تحقيقاتي به عمل آمده با يك جستجو ساده در گوگل ميتوان به فهرستي از صدها وبسايت و شركت دست يافت كه ادعاي ارائه خدمات حمل بار هوايي از چين و يا امارات متحده عربي را با نرخ هاي متفاوت مينمايند ولي در عمل ميتوان گفت كه اغلب اين شركت ها به عنوان كارگزار و شركت هاي واسطه خدمات ساير شركت هاي حمل و نقل چيني و اماراتي را به مشتريان خود به فروش ميرسانند.

 

ما به شما 3 فاكتور مهم را كه بايد براي انتخاب يك شركت حمل و نقل معتبر در ايران مد نظر داشته باشيد به صورت مختصر بيان ميكنيم:

 

الف : دارا بودن مجوز حمل بار هوايي از سازمان هواپيمايي كشوري

فقط از خدمات شركت حمل بار هوايي استفاده كنيد كه داراي مجوز از سازمان هواپيمايي كشوري باشد. اين شركت ها امكان تفكيك بار و ارائه سرويس هاي با هزينه و شرايط به مراتب بهتري را به مشتريان خود دارا ميباشند.

 

ب : دارا بودن دفتر رسمي در خارج از كشور 

شركت هاي حمل و نقل ايراني معمولا به عنوان كارگزار شركت هاي حمل و نقل خارجي عمل ميكنند و خدمات اين شركت ها را به فروش ميرسانند ولي تعداد انگشت شماري از شركت هاي حمل و نقل ايراني خودشان با توجه به توانايي هايي كه در كشور چين و يا امارات دارند داراي دفاتر رسمي با نيروهاي بومي در اين كشورها هستند.

 توصيه ميكنيم حتما از خدمات شركت هاي حمل و نقل ايراني استفاده كنيد كه داراي دفتر رسمي در خارج از كشور نظير چين باشد.

 

پ :  مشاوره توسط كارشناسان حرفه اي

از شركت هاي حمل و نقل ايراني استفاده كنيد كه داراي تيم فروش و پشتيباني حرفه اي باشند و قبل از ارائه خدمات به مشتريان اطلاعات صحيح و حرفه اي را در مورد كليه فرايند حمل و نقل هوايي بار و شرايط فعلي واردات و ترخيص بار به كشور را به اطلاع مشتريان خود برسانند.

 

 

 

ما چه شركت حمل و نقلي را پيشنهاد ميكنيم؟

طبق بررسي هاي انجام شده يكي از شركت هاي حمل و نقل معتبر و با سابقه كه علاوه بر دارا بودن مجوزات مربوطه و دفتر رسمي در چين و ايران شركت حمل و نقل بين المللي ققنوس تجارت خاورميانه ( گروه تجاري ققنوس ) ميباشد.

اين شركت با حدود 10 سال فعاليت در حوزه حمل بار هوايي يكي از فعالترين ترين شركت ها در حوزه حمل بار هوايي در كشور ميباشد كه همه ساله به گروه بسياري از مشتريان اعم از حقيقي و حقوقي ارائه خدمت مينمايد.

 

اين شركت با دارا بودن خدمات متنوعي اعم از :

  • حمل اكسپرس بار هوايي
  • حمل بار كارگو هوايي
  • حمل درب به درب هوايي و دريايي از چين به امارات ( دبي )
  • ترخيص كالا از گمرك
  • حمل بار دريايي و زميني
  • حواله يوان و دلار براي واردكنندگان كالا
  • خريد از سايت هاي آنلاين اينترنتي نظير  Amazonو eBay
  • ارائه سرويس هاي Air cargo from china  ، Ocean freight و Door to Door از چين به كليه كشورها به واسطه دفتر چين خود

 

براي اطلاع از شرايط همكاري با گروه تجاري ققنوس ميتوانيد از طريق شماره تلفن 02144451313 با كارشناسان اين شركت تماس و يا از وبسايت  WWW.FNXSHIPPING.COM ديدن فرماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.