یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

بررسي 6 شركت برتر پست اكسپرس بين المللي در ايران

ارائه خدمات حمل بار هوايي ، حمل بار دريايي ، ترخيص كالا از گمرك ، خريد اينترنتي از آمازون و ايي بي

بررسي 6 شركت برتر پست اكسپرس بين المللي در ايران

۱۵۹ بازديد

اگر به دنبال حمل مرسوله هاي بين المللي پستي خود هستيد با يك جستجو ساده شما با چندين وبسايت و شركت پست اكسپرس بين المللي روبه روي ميشويد ، ما در اين خبر 6 شركت برتر فعال در اين حوزه را براي شما بررسي ميكنيم.

شركت هاي پست اكسپرس بين المللي نقش بسيار مهمي در توسعه زيرساخت هاي تجاري ايران دارا ميباشند ،اين شركت ها با ارائه خدمات متنوعي كه به مشتريان خود ارائه ميكنند ميتوانند نياز قشر متنوعي از مشتريان اعم از حقيقي كه تمايل به ارسال و يا دريافت مرسولات شخصي دارند و يا مشتريان حقوقي اعم از تجار و بازرگانان ، شركت هاي واردكننده كالا ، كارخانجات و توليدي هاي كه نياز به حمل بارهاي تجاري و سنگين ( كارگو ) خود را رفع نمايند.

با يك جستجو ساده در اينترنت شما ميتوانيد به فهرستي طولاني از شركت ها و وبسايت هاي دست يابيد كه ادعاي ارائه خدمات حمل بار هوايي و پست اكسپرس بين المللي با نرخ و آفرهاي بسيار متنوعي را به مشتريان خود ارائه مينمايند.

شايد بزرگترين مشكلي كه افرادي كه تمايل به استفاده از خدمات پست اكسپرس بين المللي دارند اين است كه از بين اين همه شركت و وبسايت كدام را انتخاب نمايند.

جهت پاسخگويي به اين نياز ما پس از بررسي هاي بسيار ليستي از 6 شركت برتر فعال در اين حوزه را به شما معرفي ميكنيم كه ميتواند راهنماي مناسبي براي شما در جهت انتخاب بهترين شركت پست اكسپرس بين المللي باشد.

 

شركت شماره 1 : پست سريع بين المللي PDE

آدرس وبسايت: www.pdexp.com/fa

 

شركت پيام دهي ارتباط با نام تجاري پست سريع بين المللي PDE يكي از شركت هاي فعال در حوزه حمل بار هوايي و پست سريع بين المللي در ايران ميباشد.

طبق بررسي هاي انجام شده دامنه اين شركت در سال 2013 ميلادي به ثبت رسيده است و ظاهرا شركت نوپايي در اين صنعت ميباشد.

 

بنا به اطلاعات مندرج در وبسايت اين مجموعه خدماتي از قبيل:

  • پست اكسپرس هوايي
  • حمل بار سنگين هوايي
  • ترخيص كالا از گمرك
  • حمل بار دريايي
  • خريد از سايت هاي خارجي

به مشتريان خود ارائه مينمايد.

 

يكي از مواردي كه در وبسايت اين شركت جلب توجه ميكند ذكر اين موضوع ميباشد كه اين شركت داراي دفاتر بين الملي در كشور امارات و چين ميباشد كه ميتواند يك امكان بلقوه براي اين شركت باشد.

براي بررسي فيد بك برخي از مشتريان اين مجموعه سري به اكانت اينستاگرام اين مجموعه زديم كه متاسفانه اغلب مشتريان از هزينه هاي بالاي ترخيص و مشكلاتي كه جهت خريد از سايت هاي خارجي توسط اين اين شركت داشتند رضايت به نسبت كمي داشتند.

 

 

شركت شماره 2 : خدمات حمل بار هوايي ققنوس تجارت خاورميانه (گروه تجاري ققنوس)

آدرس وبسايت: www.fnxshipping.com

 

گروه تجاري ققنوس يكي از با سابقه ترين شركت هاي فعال  در حوزه حمل بار هوايي و پست اكسپرس بين المللي ميباشد كه هم اكنون با خدمات متنوع خود توانسته به يكي از اصلي ترين فعالان اين حوزه در كشور تبدبل شود.

 

اين شركت داراي خدماتي به شرح ذيل ميباشد:

  • حمل اكسپرس بار هوايي از كليه كشورها به ايران
  • حمل بار هوايي از كليه كشورها به ايران ( كارگو )
  • ·       حمل درب به درب هوايي و دريايي از چين به امارات ( دبي ) و عمان
  • ·       ترخيص كالا از گمرك
  • حمل بار دريايي از كليه كليه كشورها به ايران
  • حمل بار زميني از اروپا به ايران
  • حواله يوان و دلار براي واردكنندگان كالا
  • خريد از سايت هاي آنلاين اينترنتي نظير  Amazonو eBay
  • ارائه سرويس هاي Air cargo from china  ، Ocean freight و Door to Door از چين به كليه كشورها به واسطه دفتر چين خود

 

اين شركت با فعاليت حدود 10 ساله توانسته است به مشتريان بيشماري چه حقيقي و حقوقي ارائه خدمات نمايد .

يكي از مواردي كه نظر ما را جلب كرد اين بود كه اين شركت در ابتداي تاسيس در حوزه خريدهاي آنلاين و اينترنتي فعال بوده است اما به پس از سال ها با اخذ مجوزات لازم اعم از مجوز خدمات حمل بار هوايي توانسته و راه اندازي دفتر رسمي خود در كشور چين ( شنژن ) توانسته به برندي معتبر در حوزه حمل و نقل هوايي و پست اكسپرس بين المللي در كشور تبديل گردد.

براي اطلاع از شرايط همكاري با گروه تجاري ققنوس ميتوانيد از طريق شماره تلفن 02144451313 با كارشناسان اين شركت تماس و يا از وبسايت  WWW.FNXSHIPPING.COM ديدن فرماييد.

 

 

شركت شماره 3 : پست سريع بين المللي BRE Line

آدرس وبسايت: www.breline.com

 

پست سريع بين المللي BRE Line يكي ديگر از شركت هاي است كه در حمل بار هوايي به صورت كارگو و پست سريع بين المللي فعال است البته لازم به ذكر است است اين شركت فقط امكان ارائه خدمات بين چين و ايران را دارا ميباشد و سفارشي براي واردات به صورت هوايي در قالب كارگو و اكسپرس از ساير كشورها را نميپذيرد.

يكي از مواردي كه اين شركت ادعا ميكند دارا بودن خط اختصاصي بين چين و ايران ميباشد. طبق اطلاعات مندرج در وبسايت پست سريع BRE Line اين شركت سرويس هاي حمل را به صورت كارگو ،اكسپرس ،سوئيچينگ و سرويس ترخيص كالا به مشتريان خود ارائه ميكند.

پس از بررسي شبكه اجتماعي اين شركت و بررسي نظرات مشتريان گذشته اين مجموعه متوجه شديم كه بيشتر اين افراد از هزينه هاي بالاي ترخيص و تغيير هزينه ها در زمان تحويل بار گلايه داشتند.

 

شركت شماره 4 : پست سريع بين المللي PSP

آدرس وبسايت: www.psp.express/fa

 

پست سريع بين المللي PSP يك شركت فعال و نوپا ميباشد با عمري حدود 3 سال ،جهت بررسي اين موضوع مبنا را  تاريخ ثبت دامنه اين شركت ميباشد كه اواخر سال 2017 ميلادي به ثبت رسيده است اما در وبسايت اين شركت ذكر شده است:

شركت پست بين المللي PSP از سال 2011 ميلادي مشغول به فعاليت مي باشد و با داشتن نمايندگي هاي فعال در تهران و چين آماده خدمت رساني به كليه واردكنندگان و صادركنندگان در بخش هاي توليدي، صنعتي، كشاورزي و سازمان ها مي باشد.

موضوع بسيار مهمي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه اين شركت فقط امكان حمل بار از چين به ايران را دارا ميباشد و اين يكي از معايب اين شركت ميباشد .

 

بر اساس وبسايتPSP  ميتوان متوجه شد كه اين مجموعه داراي خدماتي به شرح ذيل ميباشد:

  • واردات و صادرات
  • حمل و نقل بين المللي
  • ترخيص كالا
  • پست بين المللي

 

شركت شماره 5 : پست بين المللي TNT

آدرس وبسايت: www.tntiran.com

چندي پيش يكي از دوستان ما به اين موضوع اشاره كرد كه براي حمل يك پاكت نامه از سرويس پست بين المللي TNT استفاده نموده است.

اين موضوع براي ما بسيار  جالب بود چون طبق آخرين اطلاعاتي كه داشتيم برند اصلي TNT مربوط به TNT Express ميباشد كه يك شركت هلندي ميباشد و اين شركت در سال 2016 توسط شركت آمريكايي فيدكس خريداري شد و از آن زمان به علت تحريم ها دفتر رسمي خود را در ايران بسته است و هيچ گونه شعبه و فعاليتي در ايران ندارد .

لذت پس از بررسي وبسايت  www.tntiran.com به يك موضوع جالب توجه برخورد كرديم و اين ان است كه اين شركت در واقع شركتي ايراني با نام ( تهران ناوگان ترابر ) ميباشد كه نام آن به صورت مختصر ميشود TNT و از لوگوي تقريبا مشابه با نمونه اصلي لوگوي شركت اصلي TNT استفاده مينمايد.

اين شركت ظاهرا داراي خدمات حمل و نقل هوايي داخلي و بين المللي ميباشد .

 

شركت شماره 6 : شركت حمل و نقل بين المللي DDPCH

آدرس وبسايت: www.ddpch.com

 

ما به شما قول بررسي 6 شركت برتر پست اكسپرس بين المللي در ايران را داده ايم اما ترجيح داديم يك شركت حمل و نقل بين المللي خارجي كه ظاهرا خدمات بسيار مناسبي را به صورت ويژه ايرانيان ارائه ميكند را معرفي و بررسي نماييم.

شركت حمل و نقل بين المللي DDPCH يك شركت چيني ميباشد كه در شهر شنژن چين فعال ميباشد و ظاهرا با دارا بودن سرويس هاي حمل بار از چين به ايران به صورت ويژه به ايرانيان و بازرگانان ايراني ارائه خدمات مينمايد.

 

با بررسي وبسايت شركت حمل و نقل بين المللي DDPCH ميتوان متوجه شد كه اين شركت داراي خدمات ذكر شده در ذيل براي ايرانيان ميباشد:

  •  حمل بار كارگو و فريت از چين = Air freight service from china
  • حمل بار دريايي از چين = Ocean freight service from china
  • حمل بار اكسپرس از چين =   Express courier service from china
  • خدمات ويژه حمل درب به درب ( هوايي و دريايي )  = Door to Door Shipping from china ( air, sea)

 

يكي از بزرگترين مزيت هاي اين شركت براي ايرانيان امكان پذيرش پرداخت ريالي و يوان براي تسويه هزينه حمل مشتريان ميباشد كه منجر به تسهيل همكاري مشتريان ايراني با اين شركت ميشود.

يكي ديگر از مواردي كه با بررسي سابقه اين شركت و فيد بك مشتريان سابق اين مجموعه متوجه شديم اين است كه شركت حمل و نقل بين المللي DDPCH يكي از دسته اول ترين شركت هاي ارائه دهنده خدمات درب به درب هوايي و دريايي براي حمل از چين به امارات و ايران و ساير كشورها نظير قطر ، بحرين ،كويت ، عربستان سعودي و عمان و ساير كشورها ميباشد.

در سرويس حمل درب به درب اين شركت كليه فرايند حمل بار مشتريان را از 0 تا 100 از چين اعم از جمع آوري بار در مبدا ،حمل هوايي و يا دريايي به كشور مقصد ،ترخيص كالا در گمرك مقصد و نهايتا تحويل به آدرس نهايي مشتري در كشور مقصد به نيابت از صاحب بار انجام ميدهد كه اين يكي از جذاب ترين سرويس هاي ميباشد كه كمتر شركتي در ايران توانايي ارائه به مشتريان را دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.